Ljudje

Tisti njegov pogled

Brigita Potočki
16. 2. 2020, 23.26
Posodobljeno: 16. 2. 2020, 23.35
Deli članek:

Če ste v zadnjih tednih naleteli na plakat za Sens, vsekakor niste mogli prezreti odločnega in obenem skrivnostnega pogleda trenutno najbolj občudovanega slovenskega igralca Sebastiana Cavazze. No, ne samo pogled, v oči vam je gotovo padla tudi elegantna oprava, ki jo je ustvarila direktorica in gonilna sila te vodilne slovenske znamke za moške, Zlata Zavašnik. Povedala nam je, kako se je zgodilo sodelovanje z glavnim junakom serije Jezero in kako se je karizmatični igralec izkazal v vlogi fotomodela.

Zarja Jana
Obleka, ki izostri njegov karakter.

Obleka, ki izostri njegov karakter 

A njegova vloga je bila več kot samo to. Zlata je najprej poudarila, da je imel Sebastian odločilno besedo pri izbiri slogana, ki spremlja kampanjo. »Želela sem nekaj novega, zato sem mu poslala naš maturantski slogan, ki se glasi ‘Obleka, ki sede na moj karakter’, in še v istem dnevu dobila od njega novega: ‘Obleka, ki izostri moj karakter. Bil mi je tako všeč, da sem ga kar takoj poslala naprej,« je pripovedovala.

Začetnik novega trenda?

Oprava, ki jo na plakatu nosi igralec, ni običajna. Zlata se je strinjala z ugotovitvijo: »Res je. Na drugih fotografijah je Sebastian oblečen v klasično črno in sivo obleko, ta pa je bila edina, ki je izstopala z retro slogom. Moški se dandanes žal ne oblačijo več tako. Črtaste obleke na dvoredno zapenjanje pri nas niso iskane in upam, da se to spremeni.« A vendarle je podoba trendovska in obenem brezčasna, torej v skladu s filozofijo znamke Sens, ki stremi k trajnostni izdelavi oblačil. »Moška obleka je že sama po sebi večen kos, ki načeloma, če je dobro ukrojena, nikoli ne gre iz mode,« je prepričana Zlata Zavašnik. 

Zakaj Sebastian?

Zlata v času, ko se je odločila, da bi bil Sebastian Cavazza idealen za njihovo novo kampanjo, za Jezero ni še niti slišala. Serijo so takrat začeli snemati, za knjige pa v tistem trenutku ni bilo časa. »Čeprav smo majhno podjetje, ki si v resnici ne more privoščiti take kampanje, saj je to ogromen zalogaj, sem začutila, da to moram narediti, ker če ne bom zdaj, ne bom nikoli. In Sebastian je bil prvi, ki mi je prišel na misel, ko sem iskala nov obraz.« Ne da bi to načrtovala, se je vse ujelo z začetkom predvajanja popularne slovenske serije Jezero. »Morda pa sem si to zdaj po vseh teh letih zaslužila,« je pomežiknila in dodala, da je Sebastian preprosto pravi obraz za njeno znamko, saj se bo tako nekoliko približala tudi zrelejši generaciji, ne le maturantom.   

Prva vez

Jurij Zrnec, partner Zlatine starejše hčerke Aleksandre Ilijevski, sicer pevke skupine Pliš, je bil prva vez med znamko in igralcem. Ko so se stvari začele odvijati, je bil Sebastian udeležen tudi pri izbiri fotografa. »Najprej si je želel ogledati našo ponudbo in način dela. Všeč mu je bil dizajn, moj odnos do posla v skladu s pravično trgovino in ne nazadnje uporaba ekotkanin. Vse to so bili močni razlogi za sodelovanje. Kasneje na snemanju pa nam je pokazal marsikateri trik iz gledališča, kot na primer, kako se na hlače pripnejo retro naramnice z gumbi.« Ker si Taras Birsa, lik, ki ga upodablja v Jezeru, ne zna sam zavezati kravate, me je zanimalo, ali si jo Sebastian zna. »O, pa kako hitro, v nekaj trenutkih, v treh potezah!« je  bila navdušena Zlata.

Zgodba o fotografiji 

»Želel je zadržati ta odločni videz in je na vseh fotografijah prav detektivsko resen, kar mu zelo pristoji. Poleg tega je želel, da na fotografijah niso tipično manekenske poze in se ni niti postavljal tako. Na plakatu je na primer v zelo nenavadni pozi. Roka je v gibanju, ni niti v žepu niti na boku, ampak na poti k enemu ali drugemu. In to fotografijo je takoj potrdil tudi Sebastian. Verjetno mu je bila najbolj všeč zato, ker je naravna, ni pozerska,« je opis njunega sodelovanja sklenila modna oblikovalka Zlata Zavašnik.    


Eko in pravično. Sebastian Cavazza: »Pri Sensu me je seveda najprej prepričal dizajn oblikovalke Zlate Zavašnik, ki je klasično-eleganten z ekstravagantnimi detajli, po drugi strani pa drzen in večen. Poleg tega Sens uporablja eko tkanine in prisega na poslovanje po načelu pravične trgovine. To je bil še dodaten argument, zaradi katerega sem se z veseljem odločil za sodelovanje.« 

Objavljeno v reviji Zarja Jana št. 5 , 4.2.2020