vladimir-putin, gobe, rojstni-dan Svet24.si

Spodletel poskus atentata na Vladimirja Putina

nina-osenar Svet24.si

Po štirih letih se je oglasila Nina Osenar: "Zrla...

franci matoz bobo Necenzurirano

Šef Pošte pri obrambi računa na Matoza in ...

danijel krivec bobo Reporter.si

Danijel Krivec skoraj padel skupaj, ko je zvedel, ...

Schumacher Ekipa24.si

Na prodaj osebni avtomobil Michaela Schumacherja! ...

profimedia-0609155249 Odkrito.si

Otroka za las pobegnila iz očetove hiše groze

GW1L6797 Ekipa24.si

Škandal v Fazaneriji! Z nacističnim pozdravom na...

Ljudje

Da jih ni sram!

»Vse počnejo, ker lahko,« je omenil Marcel Štefančič v pogovoru, ki sva ga imela dan po novici, da ga vodstvo TV SLO – čeprav bi oddajo vodil celo brezplačno – noče več v oddaji Studio City. Menjava voditelja oddaje, ki ima izvrstno gledanost, je tudi sicer nenavadna, ampak širša javnost se je burno odzvala predvsem zato, ker je to še ena od skrajno nerazumljivih in škodljivih potez politično nastavljenih šefov. Potem ko so napovedovali nov informativni program, za katerega so zaposlili kup novih sodelavcev, ki pa še vedno prihajajo v montažo, ne da bi vedeli, kaj sploh morajo narediti, in zato oddaje ne morejo in ne morejo postaviti, je vsekakor ... no, nenavadno, da odstavljajo človeka, ki se spozna praktično na vse in velja za genija, ki je napisal več knjig, kot jih večina v življenju prebere.

Marcel je pri Studiu City sodeloval čisto od začetka, še ko se je pod uredniškim vodstvom Tomaža Peroviča imenoval Studio Luwigana in potem Ljubljana ter sta ga vodila Bojana Leskovar in Leon Magdalenc. Takrat je imel rubriko o filmih, svoji prvi ljubezni. Tudi v času, ko je oddajo vodil Bojan Krajnc, je bil odgovoren za film, vskočil je tudi za posebne akcije, kot je bil, na primer, legendarni intervju z Davidom Bowiejem. Oddaja Studio City je imela torej tudi druge voditelje. V osnovi je magazinskega tipa in poroča o urbani družbi, ne samo politiki ali kulturi, tudi o vsem vmes. Nekateri jo spremljajo zaradi kolumnistov, drugi so navdušeni nad inovativnimi formati prispevkov. A seveda je pomembno tudi vodenje, ki je bilo vedno netipično, dinamično. Ko je Marcel zamenjal Bojana, niso vsi ploskali. Sploh ne. Mnogi so imeli pomisleke, češ da tako hitro govorjenje ni primerno za javno televizijo. Ampak Marcelu ne teče hitro samo jezik, temveč tudi misli. Zato je danes prav on zaščitni znak oddaje, ki je za mnoge najboljši pregled dogajanja v preteklem tednu. In dokler ne odkrijemo še kakšnega genialca, je noro, da odstavljajo človeka, ki je v dolgih letih vodenja postal simbol oddaje. 

Ali ste pričakovali, da vas bodo odstavili?

Lahko bi slutil, glede na to, da mi niso hoteli podaljšati pogodbe in da so začeli Studiu City delati vse tisto, kar so prej delali STA. Niso hoteli dati denarja, ukinili so plačevanje kolumnistov. Naslednji v vrsti sem bil jaz. Kot slišim, se ne govori toliko o ukinitvi, ampak o prenovitvi Studia City – kot da je prenovo potreboval. Spremenili bodo scenografijo, koncept, tudi ljudi bodo očitno zamenjali in se šli svojo verzijo Studia City. Zakaj so to storili? Ker lahko. Obnašajo se kot Janševa vlada: vse počnejo zato, ker lahko. Njihovo sporočilo je na dlani: Lahko počnemo, kar hočemo, in nihče nam nič ne more. Lahko se vam posmehujemo, lahko se norčujemo iz publike. Ker to je norčevanje iz številne publike nacionalke.

Več v reviji Jana št. 1910.5.2022